Παράνομη μετανάστευση: Ωρολογιακή βόμβα κατά της Εθνικής Ασφάλειας

Ημερομηνία Σύνταξης Άρθρου
Συντάκτης
Ιδιότητα
Ταξχος ε.α., Μέλος ΔΣ/ΣΕΕΘΑ

Οι κατά καιρούς εξεγέρσεις και πυρπολήσεις παράνομων μεταναστών σε Μόρια Μυτιλήνης, Βαθύ Σάμου και η πλέον προκλητική συμπεριφορά τους σε Θεσσαλονίκη και Έβρο, καθώς και οι πλείστες απόπειρες βιασμών, προσβολής οικιών και εγκληματικών πράξεων σε όλη την επικράτεια καταδεικνύουν περίτρανα την απειλή κατά της έννομης, δημοσίας τάξης και του αισθήματος εσωτερικής ασφάλειας των Ελλήνων πολιτών σε αυτόν τον τομέα.

Με την ανοχή μας και όχι την συγκατάθεσή μας αφήνουμε να συντελείται εις βάρος της εθνικής μας ταυτότητας ένας αφανής σκοπός κατά της δημογραφικής και εθνικής μας συνοχής. Τα σύνορα προς την ΕΕ έχουν κλείσει από το 2015 και δεν εφαρμόζεται καμία ποσόστωση εισδοχής για τα κράτη – μέλη της ΕΕ, ενώ εμείς υποδεχόμαστε σωρηδόν χωρίς να μπορούμε όλες αυτές τις απελπισμένες ψυχές, υποβιβάζοντας κατακόρυφα το επίπεδο διαβίωσης του γηγενούς πληθυσμού. Μόνο για το 2015 οι συλληφθέντες λαθρομετανάστες στην Ελλάδα τόσο σε χερσαία όσο και θαλάσσια σύνορα ανήλθαν σε 910.000 περίπου. Μειούμενος για το 2019 ο αριθμός προσδιορίζεται σε 123.000 , ενώ για το 2020 σε 48.000 λόγω πανδημίας(1),

αλλά όμως εφαρμόστηκε μια μαζική μετακίνηση σε διάσπαρτα Hotspot στο εσωτερικό όλης της χώρας και ακολούθησε πλήθος κυβερνητικών αποφάσεων για απονομή δικαιωμάτων πάσης φύσεως σε αυτούς. Η ΕΕ, κατά πρόσφατη δήλωση του  έλληνα επίτροπου και αντιπρόεδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σε συνέντευξη του στη γαλλική εφημερίδα LeFigaro, σκοπεύει να δώσει λεφτά στις «χώρες τράνζιτ», μία εκ των οποίων είναι η Ελλάδα, για κατασκευή μόνιμων εγκαταστάσεων για να μονιμοποιήσουν στο έδαφος τους, τους παράνομους μετανάστες. Η μαζική πλέον επέκταση και ο εκσυγχρονισμός των δομών λίγα μόνο χλμ από τα σύνορα καθιστά τη χώρα «πόλο» έλξης παράνομων μεταναστών.

Την κατάσταση αυτή αντιλαμβάνονται οι διαμένοντες παράνομοι μετανάστες και ανάλογα συμπεριφέρονται, ενώ η μαζική μετανάστευση αποτελεί από μόνη της ασύμμετρη απειλή. Καθημερινά η χώρα μας δέχεται κύματα αλλοδαπών σε όλες τις πόλεις ποικιλοτρόπως, αφού όλοι κατά συντριπτική πλειοψηφία από μη εμπόλεμες ζώνες "αιτούνται άσυλο" και κυκλοφορούν ανεξέλεγκτοι σε όλη την Ελλάδα.με ότι αυτό συνεπάγεται για την ταχύτερη εξάπλωση της πανδημίας και των εισαγόμενων μεταλλάξεων αυτής. Από τις εξεταζόμενες περιπτώσεις παράνομων μεταναστών απειροελάχιστοι εξ αυτών επιστρέφουν πίσω. Οι ΜΚΟ συνεχίζουν τη δράση τους όντας ανεξέλεγκτες. Τα κύματα των παράνομων μεταναστών λαμβάνουν πλέον διαστάσεις άτυπης εισβολής και εποικισμού στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου και στον Έβρο, εφόσον πλέον όλοι οι παράνομοι μετανάστες "αιτούνται άσυλο". Εύκολες λύσεις δεν υπάρχουν. Οφείλουμε ως χώρα/κράτος με έννομη τάξη να φυλάξουμε αποτελεσματικά τα σύνορα μας.

 Συγκεκριμένα μέτρα όπως, κέντρα κράτησης κλειστού τύπου αλλά σε απομονωμένα σημεία της χώρας όπως βραχόνησοι, αποτροπή εισόδου παράνομων μεταναστών εντός των τουρκικών χωρικών υδάτων και πλησίον αλλά όχι εντός των Εθνικών Χωρικών Υδάτων από πλωτά του ΛΣ και ταχύπλοα των ειδικών δυνάμεων του ΕΣ παρουσία πάντοτε της FRONTEX σε συνδυασμό με επαναπροωθήσεις των αλλοδαπών στις τουρκικές ακτές, μπορούν να φέρουν αποτέλεσμα. Η επιχείρηση «ΞΕΝΙΟΣ ΖΕΥΣ» το 2012 παρότι είχε θετική έκβαση και αποτελέσματα, επιβεβαίωσε ωστόσο, το γεγονός ότι ο έλεγχος της λαθρομετανάστευσης είναι αποδοτικότερος και με μικρότερο κόστος όταν γίνεται κυρίως στα σύνορα της χώρας..

Διαχρονικά η κυβερνητική εξουσία υλοποιεί τετελεσμένα του τύπου ΄΄ήρθαν για να μείνουν΄΄, παρουσιάζει μια εικόνα ελέγχου, συμπάθειας και εφαρμόζει πλέον μονομερώς στους κόλπους της ΕΕ μια πολιτική πλήρως ανοιχτών συνόρων και ελεύθερης διακίνησης ανθρώπων, όμως η πραγματικότητα διαψεύδει. Η χώρα παρά τις διαχρονικά ελπιδοφόρες κυβερνητικές εξαγγελίες, παραμένει αντικείμενο δράσης εγκληματικών παράνομων μεταναστευτικών ομάδων και όχι μόνο, εκμεταλλευόμενοι το καθεστώς χαλαρότητας και ευνοϊκής για αυτούς νομοθεσίας.

 Η υποχρεωτική δημιουργία πολυπολιτισμικού περιβάλλοντος, λόγω διαφορετικότητας αρχών, ιδανικών, αξιών, εθνικοφυλετικότητας, κουλτούρας, θρησκείας, πολιτικοθρησκευτικών πεποιθήσεων, ηθών και εθίμων μεταξύ παράνομων μεταναστευτικών ροών εξ ανατολών και ελληνικού γηγενούς πληθυσμού δημιουργεί περιοχές «γκέτο» σε όλη την ελληνική επικράτεια, με εμφανή τα υποβαθμισμένα και τριτοκοσμικά χαρακτηριστικά και τα οποία λόγω των ανωτέρω χαρακτηριστικών "αντιστέκονται" στην ενσωμάτωση.

Η σημερινή παράνομη μετανάστευση ως μέγιστη απειλή για την Ελλάδα είναι απαύγασμα της παγκοσμιοποίησης, ενώ η μεγάλη ροή της μετανάστευσης σε παγκόσμιο επίπεδο στον 21ο αιώνα είναι εκτός των προβλέψεων που καθορίζονται από το διεθνές και το εθνικό δίκαιο. Οι μειονότητες αυτές με σαφώς διαφορετικές στερεότυπες εξτρεμιστικές εθνοτικές απόψεις με οποιαδήποτε άλλη εθνοτική ομάδα ή γηγενή πληθυσμό, μπορούν οποτεδήποτε να εργαλειοποιούνται, να οπλοποιούνται και να λειτουργούν ως δούρειος ίππος για κάθε είδους διαμάχες ή αναταραχές. Παρουσιάζεται επομένως αυξημένη εγκληματικότητα των παράνομων μεταναστών, που ζώντας ανεξέλεγκτοι και άγνωστοι μέσα σε αστικούς ιστούς ή καταυλισμούς συμμετέχουν σε αλληλοεξοντώσεις, φόνους, ληστείες, βιασμούς κατά των γηγενών.

Παράλληλα οι διεθνείς τρομοκράτες με μανδύα παράνομου μετανάστη αποτελούν μεγάλη απειλή για την χώρα. Μπορεί να προέρχονται από οπουδήποτε και να επιτεθούν είτε κατά δομών εντός Ελλάδος, είτε κατά στόχων τους που βρίσκονται εντός της Ελλάδος, αδιαφορώντας για τις παράπλευρες απώλειες.

Η Ελλάδα σεβόμενη την διαχρονική ιστορική της συνέχεια και προ της αφανούς αυτής απειλής για την εθνική της Ασφάλεια, θεωρώ ότι θα πρέπει να:

- Επεμβαίνει δυναμικά στο εσωτερικό της, εφόσον στρατηγικές για την εθνική ασφάλεια δεν καθορίζονται από τη διεθνή κοινότητα και οι υφιστάμενες υποδείξεις δεν επαρκούν, όπως επεμβαίνει και θέτει κόκκινες γραμμές κάθε κράτος-έθνος εντός ή εκτός της ΕΕ που αντιμετωπίζει εσωτερικό κίνδυνο.

- Εξασφαλίσει την εθνική της συνοχή η οποία προέχει. Δεν πρέπει να απωλέσουμε εν καιρώ ειρήνης ότι κερδίσαμε με θυσίες κατά τους αγώνες του έθνους. Στο πλαίσιο αυτό να χρησιμοποιεί τις ΕΕΔ για την αποτροπή εισόδου και την ασφάλεια της χώρας και όχι για την υποδοχή και διαμονή των παράνομων μεταναστών στη χώρα μας, αφού επαναπροσδιορίσει το θεσμικό ρόλο των ΕΕΔ και να καθορίσει τις επιχειρησιακές απαιτήσεις για την εμπλοκή τους στη αποτροπή του φαινόμενου επί των χερσαίων αλλά κυρίως των θαλασσίων συνόρων.

- Αναπτύξει υποδομές προώθησης σε απομονωμένα ελεγχόμενα μέρη εκτός αστικών ιστών όπως είναι οι βραχονησίδες, για την υποδοχή και προσωρινή διαμονή παράνομων μεταναστών που δεν δικαιούνται άσυλο.

- Εφαρμόσει την νομιμοποίηση και την απορροφητικότητα μεταναστών σύμφωνα με τον κανόνα 1 συνταξιοδοτούμενος προς 5 ενεργούς για εργασία πολίτες που ισχύει για τα κράτη – μέλη της ΕΕ , ανάλογα με τις ειδικότερες ανάγκες εργασίας της. Ταυτόχρονα να μην αποδέχεται από την ΕΕ κονδύλια και κατά κεφαλή επιχορηγήσεις για κάθε εισερχόμενο μετανάστη, καθότι το θέμα αυτό είναι κοινωνικό και όχι οικονομικό, δεδομένου ότι τίποτα δεν χαρίζεται χωρίς αντάλλαγμα. Στη συνέχεια να ελέγχει σαρωτικά, συλλαμβάνει και απομακρύνει τμηματικά τυχόν παράνομα διαμένοντες αλλοδαπούς, κατόπιν διπλωματικών συμφωνιών με τις χώρες προέλευσης αυτών. Καθοριστικός στο σημείο αυτό είναι ο ρόλος μιας εθνοκεντρικής εξωτερικής πολιτικής για την τήρηση των παραπάνω συμφωνιών. Για τους νόμιμα διαμένοντες να επιδιώξει ενσωμάτωση στις τοπικές κοινωνίες.

- Καταστήσει σαφές σε κάθε περίπτωση σε όλους ότι μόνο η νόμιμη είσοδος (βίζα), εξασφαλίζει την παραμονή, ενώ η παράνομη είσοδος σημαίνει αυτόματα απέλαση. Άμεση απέλαση επίσης για αυτούς που δεν σέβονται αποδεδειγμένα τους νόμους και τους κανόνες της χώρας και προσπαθούν να επιβάλλουν τους δικούς τους.

- Επιβάλλει αυστηρές κυρώσεις κατά δημοσίων υπαλλήλων σε υπηρεσίες του δημοσίου εντός και εκτός συνόρων που τυχόν διευκολύνουν την παράτυπη νομιμοποίηση αλλοδαπών και θεωρούν εισόδους αλλοδαπών ή προωθούν για αστείους λόγους μετανάστες από τα νησιά στην ενδοχώρα.

- Οργανώσει και θέσει σε ισχύ νομοθεσία για την εγκληματικότητα των αλλοδαπών με στόχο την υποδειγματική και παραδειγματική απονομή του δικαίου και την ταχύτατη απέλαση όπου αυτό απαιτείται.

- Αναπτύξει διακρατικές συμφωνίες για εποχιακή απασχόληση, κατόπιν πρόσκλησης και φιλοξενίας από ομοεθνείς των αιτούντων εργασία που διαμένουν στο κράτος υποδοχής, με χρηματική εγγύηση εκ μέρους του φιλοξενούντος και τελική έγκριση από το κράτος υποδοχής, με την προϋπόθεση οι εργάτες να έχουν το μόνιμο τόπο διαμονής τους εκτός ΕΕ, καθότι εντός ΕΕ εφαρμόζεται η συνθήκη Σένγκεν. Έτσι, σε περίπτωση κακοπιστίας, θα ήταν ευκολότερη οποιαδήποτε επανεισδοχή και θα ήταν ελεγχόμενη η μετανάστευση για εργασιακούς λόγους.

- Επανακάμψει σε εθνική αφύπνιση και να οργανώσει ένα κράτος εθνικής ασφαλείας τύπου Ισραήλ σε όλους τους εμπλεκόμενους τομείς της άμυνας, του διασυνοριακού έλεγχος, της εσωτερικής ασφάλειας.

- Συνειδητοποιήσει ότι καμία συμμαχία, κανένας διεθνής δρώντας ή πρόβλεψη του Διεθνούς Δίκαιου δεν πρόκειται να μας σώσει ούτε από την αναθεωρητική και αναβαθμισμένη επιθετικότητα της Τουρκίας προς το Αιγαίο, ούτε από την ανεξέλεγκτη και κατευθυνόμενη λαθρομετανάστευση που συντελείται εις βάρος μας.

- Καταστήσει σαφές σε όλο το δυτικό κόσμο, ότι παρά τη καλή της θέληση και προσήλωση στο Διεθνές Δίκαιο, υπάρχουν ύστατα σημεία συμβιβασμού και υπαναχώρησης στο θέμα αυτό, λαμβάνοντας πρωτίστως υπόψη το εθνικό συμφέρον.

(1)Πηγή:op.cit http://www.demographylab.prd.uth.gr/Demonews/DEMONEWS_26.pdf καθώς και http://ec.europa.eu/eurostat/data/database